Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

söndag 29 maj 2011

Goda Nyheter!

Man har nu konstaterat att svärmors tumörer är av godartad typ. Dom är 3 till antalet men bara en behöver tas bort för den sitter så den kan orsaka anfall av typen som i påskas.

Operationen innebär minimala risker och prognosen för att bli helt återställd är därmed mycket god.

Nu kan vi andas ut lite, efter operationen andas vi ut helt.

Och dagen till ära fick jag också frukost på sängen och maken har trimmat och klippt gräs medan jag sov :-)

Inte dumt alls....

2 kommentarer:

  1. trimmat dig med när du sov elle?? :-P

    SvaraRadera
  2. gud vad skönt för er att kunna pusta lite! Har tänkt på er ska du veta <3

    SvaraRadera