Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

onsdag 18 maj 2011

Det är lite för mycket nu...igen

Jag orkar inte riktigt med tempot och det som blir lidande är mitt egna hem.

Idag ska jag iaf på promenix med Pernilla & vovven Simba! Det ser jag fram emot!

I morgon träffar jag Johanna och barnen under eftermiddagen, det ser jag också fram emot.

I övrigt sätter komatröttheten in hårdare för var timma och även om jag vilar i tid så vill den inte riktigt släppa taget!
Jag kan inte förklara hur det känns, men en svimningskänsla var vaken minut är väl ganska nära iaf.

Ryggen och höfter bråkar med mig med, så jag är inte riktigt i form, förmodligen tröttare där av också!
Nu ska jag få iväg en tös som gör ALLT  för att missa sin buss till skolan! *tröttsamt*

1 kommentar:

  1. Men kära vän, hör av dig om det blir för jobbigt imorgon nu!! Promise!! kram

    SvaraRadera