Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

fredag 20 maj 2011

-2

Jodå, tendensen håller i sig så långt. Det verkar som kroppen så sakterligen är villig att släppa ifrån sig lite när jag äter mycket...massor...jämt. 2kg känns som ett mirakel just nu eftersom kroppen inte alls velat samarbeta på något vis förut och jag är tacksam för var liten medgång i just det fallet.

I övrigt har jag läkartid idag för att kolla upp dom två sista av mina sår som inte hann läka under penicillinkuren, dom börjar vätska sig och göra ont så det blir kanske en ny kur då?

Så nu ska jag få iväg Zanna till skolan, väcka Pontus, till läkaren, lämna Pontus på Myror o Möss efter det och sen iväg och hämta  ett smycke hon Nancy :-)

Senare på fm kommer Anna på besök en sväng *trevligt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar