Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

torsdag 14 april 2011

Varmt välkommen!

Jag har valt att skaffa mig en fristående blogg, detta på grund av en rad anledningar.
Jag kommer snart komma igång med allt, jag ska bara inaccordera mig först. hoppas ni följer med?

*kram* // Ellen

3 kommentarer:

  1. Givetvis att jag följer din blogg, vi behöver varandra alla för att stötta och finnas där, i med och motgång. kramisar / (*:*)

    SvaraRadera
  2. Jag är dig ständigt i hälarna, mig blir du aldrig av med ;-)
    Puss Elin E

    SvaraRadera
  3. Jag hänger på. :-} Kram, Mia.

    SvaraRadera