Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

måndag 18 april 2011

Burn baby burn...

Ja idag har vart en helt makalöst och underbar dag i soooolen. Lite för bra kanske...

Har fått upp den vidrigt rotade häcken på framsidan. Började även kanta med kantsten, det blir nög bra i slutändan hoppas jag.

En mycket trevlig granne från skattegården kom ut en sväng, vi satt länge och pratade i hettan utan att jag tänkte mig för. HÄR är resultatet av min klantighet:



Enkelt sagt, jag skållade mig lite, med världens bonnabränna till råga på allt...lite frossig och har huvudvärk...men ingen kan anklaga mig för att jag ligger inne och sover hela dagarna iaf ;-)

På kvällen blev det en maskin tvätt, duschning av hela familjen samt mat. Nu sover barnen och jag ska följa deras exempel.

Johanna och Emma...jag läääängtar efter er!

2 kommentarer: