Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

fredag 22 april 2011

I väntans tider.

Svärmor ramlade ihop över bordet, medvetslös och andades inte. Jag tillkallade ambulans och nu sitter vi här och inväntar besked från svärfar som är på sjukhuset med henne.
Adrenalinrush, orolig dotter till mig, orolig är jag o självfallet även Jonas, orolig är Jonas syster. Pontus uppfattar nog inte allvaret i det men är full i frågor.

Tiden går otroligt långsamt när man väntar.

5 kommentarer:

  1. Men jösses, vad händer. Håller alla tummar som finns. Styrkekramar till er alla!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra gumman, ring om det är något! MÅNGA KRAMAR <3

    SvaraRadera
  3. mallory över såklart flåt glömde skriva de!

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt går - gått bra kram

    SvaraRadera
  5. Otäckt. Hoppas att ni får veta vad som är felet. Man känner sig så macktlös när något sådant händer.

    Kramen.

    SvaraRadera