Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

söndag 24 april 2011

Fin helg!

Ja om man nu räknar bort svärmors mystiska attack så har jag haft en alldeles lagom och underbart lugn o fin helg!

Massa mys med Nikki som växer så hon knakar. Trevligt umgänge med Sara och Magnus och min egna lilla familj och så svärfar såklart. Svärmor blev kvar på sjukhuset hela tiden tyvärr :-(

Idag på hemresan stannade vi i Karlstad på Bergviks köpcenter och där blev det sandaler till alla i familjen och jag köpte ett par andra skor också...gaaaalen...ja jag vet.

Väl hemma kastades väskor ur och vi for direkt till B-gården där det blev grillat på nybyggda altanen hos mor och far. Det var gottit och trevligt men jag är så trött...tidig hemgång och nu sängen.

Hoppas Ni andra har haft en fin påsk?!


Glass i solen!


Bus i blicken!


Skratt hos mamma!


Så himla fin liten kusin mina barn har va?


Charmtroll!


Hos Pontus och kramas!


Hos Zanna och slappar!


Påskmat på G!


Påskäggen målade!


Min födelsedagstårta! Mmmm GOD var den!


Flinar hos morbror!


Inviger/testlyfter bärsele hos pappa!


Tar en trygghetspaus hos morfar!


Det var min helg/påsk och födelsedag! Vädret har vart kanon och maten god och sällskapet härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar