Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

fredag 20 februari 2015

Fredag!

Städade igår. Det gick inte fort och inte tårfritt men det blev gjort.
Needless to say så blev det smärtfrossa som tack.

Idag blir det lugnt. Det är lite ensamt just nu. Jag är liksom ensam i mig själv. Finner inte riktigt ro i det. Det är bara en svacka troligen så inget att hänga upp sig vid.

På Söndag ska vi på fotografering hela familjen. Mer om detta kommer senare ;)
Nä. Vila lite nu kanske.

Ha en fin Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar