Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

måndag 2 december 2013

Det finns mirakel.

Ja. Det har hänt så mycket på kort tid i mitt liv så jag själv har inte riktigt landat i det hela.

Internet är en del av de möten som möjliggjort en sanslöst stor förändring av livet.
Jag ska försöka beta av lite:

Min blogg: Bloggen är min soptunna och dagbok. Den väcker reaktioner på många håll men den får mig att minnas mitt eget liv.
En underbar kvinna i sina äldre dagar ringde en kväll upp mig.
Hon är en inspiration av sällan skådat slag och hon sitter på kunskap och kontakter som visat sig vara ovärdeliga för mig.
Dessutom är hon en underbar ny del av mitt liv.
Jag tror hon är en ängel.
Sedan kontakten inleddes med henne (efter att hon läst här inne) så har jag fått mina tänder amalgamsanerade och förstått vidden av det.
Hon har banat väg till människor med stora kunskapskällor och livet har vart ljusare sen den dag hon valde att ringa mig!

FB: Facebook är ju ett element som mest är under lupp.
Men när jag via ME/CFS- gruppen träffade världens mest kämpande och givande Maria så vaknade min lust att veta mer om varför jag bara blir sjukare och sjukare.
Maria rullade ut röda mattan åt mig och jag fick iväg blodanalysprover till Norge.
Dessa kom tillbaka med en smäll.
Det visar sig att jag ha Borrelia, bartonella och babesia. 
Mina röda blodceller hänger inte ihop och jag syresätter mig inte.

Skadorna som uppstått är självklart framskridna efter alla år.
Efter beskedet så Maria till att jag kom i kontakt med A.Sultan och hans IONOSIL KOLLOIDALT SILVER. Jag tar även msm.
Kroppen jobbar hårt nu med att rensa och trycka tillbaka parasiter och bakterier.
Energin ökar och viljan att leva infinner sig. Lust återkommer.

I veckan nu blit det att försöka få min läkare att crossbehandla mig med antibiotika också.

Jag har en chans till livet igen och sakta men säkert ska jag nu peova denna vägen.

Annars då. Bilen är renoverad och besiktad. Julklappar börjar planeras och vi tar en dag i taget med det.

Alla nya männiakor jag lärt känna är energirika och kah känner mig hemma och trygg med dem.  Någon nygammal känns nytändning på och människor man älskar är ovädeliga.

Men jag har två...bortsett från.maken som är min högre makt.
Emma och Lillebroe. Viktigast.

Mamma och pappa med.  Ställer ipp med barnen för att vi ska på manifestation.  De ståt inte för vårat. Men de väljer inte heller bort oss för de var vi gör. Det är ovillkorlig kärlek när den är som bäst.
Jag ser fram emot det ledet. Facklor och hederstänkande. Mot svenskfientlighet.

Livet är ljust nu. Jag tror på framtiden.  På livet. Men jag ger det tiden.

Väl mött

Borrellia, BARTONELLA 
Gemma
form


Babesia (släkt med malaria)

Mina fullständigt förstörda blodceller


Nedan syns ett visningsex av hurfriskar celler borde sett ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar