Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

onsdag 8 juni 2011

Sjukskriven...

Ja sjukskrivningen blev, inte helt otippat, förlängd igen.
Vi pratade om vikten, på min begäran då.
Det var min sista träff med dr B, i slutet av månaden är hon färdig med Tibro VC och jag förstår henne, jag gör verkligen det.
Jag var välkommen att höra av mig om jag inte får ordning på mediciner och intyg med en ny fast läkare här i Tibro...fast var just ledordet...det finns väl inga sånna kvar i tibro?

Mötte M utanför VC, har inte träffats på jättelänge! Sen träffade vi A med och hon gav mig pengar som jag helt hade glömt hehe, ärligt det!

Dagen har bestått av sova, sova och sova....sen läkartid, cykla till västanå, cykla till blommans och sen hem.
Köpte glass till barnen i glassbilen.

Snart ska dom till mamma, hoppas jag får låna bilen, det glömde jag fråga i går...SENIL is my middlename.

Nej jag ska fräscha till mig, kan ju se lite pigg ut på en mingelkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar