Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

torsdag 23 juni 2011

ME:n slår till

Japp, nu har kroppen fått slita med feber och sjukdom och dessutom lite aktivitet på det...idag kom den, den fruktansvärda, komatröttheten. Alltså vi pratar om ett tillstånd i närhet av medvetslöshet.

Och min astackars, stackars små bran som har sommarlov, mamma kan inte stå på fötterna och dom har sommarlov. TUR att dom har varandra!
Jag har lagat mat. Thats it. Nu är dom med mamma vid mormors grav...

Jg hatar dom här dagarna, jag hatar att inte kunna vara den mamma barnen förtjänar...nu orkar jag inte skriva mer heller...less på allt.

1 kommentar:

  1. du kan alltid, skeppa över dem hit, här kan de röjja av sig så kan du vila hemma, det vet du! det har ju funkat gör bra de andra ggr!!!!!

    kram

    SvaraRadera