Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

onsdag 4 maj 2011

Utmaning!

Dagens utmaning blir att:

1: Ta sig in i Tibro VC telefonkö.
2: Få en tid av läkare för att kontrollera mina sår
3: Få dom att hitta en omläggningsmetod på bröstkorgen...utan att använda plåster eller tejp eftersom jag är hyperallergisk numera.

Något måste iaf göras för så här kan jag inte gå:


Såret längst ner är av plåster som ryckte bort huden. Dom andra vet man helt enkelt inte, dom bara kommer. Men dom behöver läggas om på något vettigt sätt...o kanske penicillin?

3 kommentarer:

  1. Ser inte bra ut, är det svinkoppor tro?
    Hoppas du får något bra mot det så det försvinner.

    Ha en fin dag,

    SvaraRadera
  2. Nej inga svinkoppor, dom kommer och går, hade förra året med mellan april - augusti...

    SvaraRadera
  3. Allergi kanske?. Hoppas det försvinner. Kram, Mia.

    SvaraRadera