Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

onsdag 4 maj 2011

Ska ta en dusch innan sängen!

Ja jag har överlevt denna dagen med, såren till trots. Inte fan har jag tänkt att ge upp för några sår.

När Jonas kom hem åkte jag och hämtade hem lilleman. Väl hemma tog han sparkcykeln och följde med på en liten promenad med mig och Jonas.

Jag har även ordnat allt inför morgondagen. Zanna får gå heldag, Pontus börjar tidigt. Jonas tar morsans bil till jobbet och slutar klockan 14. Han hämtar Pontus som ska till tandläkaren å 6-årsfest.
Zanna går med Joanna hem till Samuel och blir hämtad av Jonas där sen.
På kväll är det studiebesök på musikskolan.

Själv ska jag ta MIN dag, jag ska neråt till ett gulblått shoppinghimmelrike ;-) Sen lär jag vara liggande för resten av veckan...MEN det skiter jag i!
4 glada brudar o röda faran. Tjohoo.

Idag har vi ätit fisk och äggsås och det var gött!
Nu ska jag duscha...tvätta alla sår och sen blir det sängen ZZZzzzZZZZ

1 kommentar: