Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

lördag 28 maj 2011

Sm-guld, sm-guld, sm-guuuld!

Sandra Vargbom. Vilken makalöst underbar och alldeles underbar kvinna!
Hon är inte bara Sveriges i särklass grymmaste frisör, hon är en i särklass helt otrolig människa, inspirerande vän och hon är vacker som få. Nu kan hon lägga till en titel till, en SM-GULD-titel. Idag kickboxade hon nämligen till sig ett guld och fy fan vad stolt jag är!

Sandra: GRATTIS!



___________________________________________

Annars har dagen vart bra, vi hade några timmars paus under kvällen. Mona var här med våra kids och vi åkte in till Skövde och mötte upp Christer och Erica och käkade på Oriental i Skövde.
Gott...men mättsamt ;-)

Vidare åkte jag till boulehallen, jag skulle ju köra hem brorsan hade jag lovat men han hade åkt. Och jag hade glömt min mobil i vanlig ordning. 
Kerstin var där som tur var, hon fixade fram nummer och ringde upp honom åt mig. Nu löste det sig ändå för han hade Mölltorpsbor med sig som han kunde lifta med.

Nu är jag bra trött. Jag blir det av social stimulans. Men klockan är ju helt i ordning för att få gå och lägga sig, så det är precis vad jag tänker göra ;-)

Godnatt på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar