Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

torsdag 13 februari 2014

Giftigt

Cymbalta måste vara giftigt på riktigt.  Jag mår FORTFARANDE sjukt dåligt.
Öronen ringer och jagbhar frossbrytningar och svettningar i en faslig blandning.
Jag är yr och trött. Huvudet hänger inte med och jag registrerar saker väldigt långsamt.
Jag kan inte gå i djupsömn. Jag mpr illa och kräks ibland.
Dessutom får jag som kraftiga elstötar i huvudet och benen krampar. Maxpuls i omgångar med. ..skapar lite lagom andnöd och så.
"Lite" klåda på det med.

Jag har ändå fasat ut skiten extremt långsamt och sista steget nu var inget stort hopp ur.
Vad är det för skit? Det borde seriöst vara straffbart att skriva ut något så beroendeframkallande utan att maximalt klargöra vad som väntar när man slutar.

Nä. Jag går väl ett par varv till och ser om kramperna lugnar sig så kanske jag kan sova.  Annars får jag nog väcka Jonas så han får lugna mig innan en panikångestattack står för dörren.

Aldrig mer de får i mig nervpåverkande mediciner.  Aldrig mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar