Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

måndag 20 januari 2014

Steg för steg!

Ja vi tar väl ett kliv framåt iaf.
Det har vart en bitvis bättre dag idag.
På förmiddagen var jag ute på återvinningen med skräp.  Jag och Liten promenerade lite med.
Sen hade jag en ganska kass dag. Under eftermiddagen åkte jag med Jonas till ICA och det är väl det mest sociala jag har orkat med på en vecka.
Jag tänkte köpa hårfärg men Tibros utbud var inte önskvärt för mig och jag vart genast svajig och klarade inte motgången helt ok.
La mig igen när jag kom hem.
Vaknade med huvudvärk (typiskt detoxsymptom) och pallrade ihop ork att äta mat som var klar.
Broder var här :)
Storebror hörde av sig :)
Sen ringde mamma ♡♥♡
Jag har en jäkla tur som har min familj. De hoppar inte ur stormiga vattenglas och tur är väl det!
Mamna och pappa ska hjälpa oss med Zannas nya glasögon. Det är en obeskrivligt stor hjälp just nu ska ni veta!

Nu rusar huvudet en del och jag är trött.  Dags att blunda för natten.
Hoppas på ett steg framåt till imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar