Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

torsdag 16 augusti 2012

Det blir det enda.

Hur jag än vrider mig så hade någon tyckt att jag agera fel. Då är processen mot mig mer rätt än att en grabbhalva hade jagats och kanske slagits för ryktet sa att pyromanen körde röd moped....hoppas jag iaf....det hade jag nig aldrig förlåtit mig själv för.
Från och med nu håller jag mina egna runt ryggen. Någon annan kan hjälpa världen och få skit för det.

Jag känner mig förvirrad.

1 kommentar: