Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

söndag 31 juli 2011

Vänligen gå tillbaka till ruta ett!

Idag var det Zannas sista helg, sista dag rent av, hos Martina och Magnus. I Ett år har Zanna vart hos dom på avlastning en helg i månaden och Ni ska alla veta att mer tur kunde vi inte haft!
Dock är anledningen till slutet klart glädjande eftersom en newbee ska få komma till världen strax, det vankas bebbe minsann och den glädjen överstiger tristessen men att vi förlorar en underbar stödfamilj.

Nu kan vi bara vänta och hoppas på att någon dyker upp som matchar våra krav...för krav har vi numera. Eftersom vi nu lärt oss om Zannas reaktioner och sett hur gott hon kan ha det så kommer vi självfallet inte nöja oss med mindre, istället ökar ju saker och ting lite om jag får önska fritt, gärna lantligt och djur...

I övrigt då? Jooo vi har streptococker på visit i hemmet, Zanna och Pontus går på behandling för halsfluss, jag har sprängvärk i öronen och undrar om inte lungorna är på G med...den som lever får se?

Jonas semester del 1 är slut och imorgon ska han jobba igen.

Kattungarna växer och frodas och tultar omkring!

Sally bor i ett trevånings-slott men vägrar gå i rampen....

Tja...thats it just nu...är för trött!

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar