Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

tisdag 19 juli 2011

Berg o dal

Ja i helgen var vi på Liseberg och Universeum och jag ska berätta om den resan också en dag men jag är inte på humör idag.

Jag känner mig faktiskt ledsen och lite trampad på, en känsla jag inte behövt uppleva på mycket mycket länge. Vissa saker känns så otroligt lätta och befriande just nu medans andra saker tar knäcken på mig.

Hur som helst är glasdörren hemma nu, skjutdörren. Om den kommer få monteras upp återstår väl att se...
Nä jag skriver inte mer nu...jag har liksom inget vettigt att skriva...livet känns som en djup dal just idag.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir berg snart, kramar,,,
    Har haft mina stunder också denna semester, tufft, tufft.....

    SvaraRadera
  2. Tänker på min fruga <3<3

    SvaraRadera