Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

onsdag 18 september 2013

Facebook - ändrar banan.

Alla jag träffat och mött och känner via den och den.
Nu blev det storstädning med över 400 avslutade Facebookrelationer.

Inte för att jag tyckte illa om en enda av alla dessa...utan för att mitt liv byter bana from idag.

Nu åker energitjuvar ur livet och jag ska fokusera på det jag tror på och mår bra av.
Inget mer sitta och gnälla. Ändra livet och skapa den miljö jag och min familj förtjänar.

Nu blir det sömn. Så enkelt är det med det!

2 kommentarer:

  1. Ellen, gör dig av med energitjuvarna som bara tömmer dig på innehåll !
    Satsa bara på sånt som kan ge dig energi istället, människor, tankar, böcker, inspirerande tänkare, bra mat, motion, kärlek och massa annat.
    Själv har jag börjat lyssna på en kille som heter Magnus Söderman som sänder radio över nätet. Vilken underbar kille. Han ger mig sån otrolig energi. Den killen kan verkligen, vet inte hur jag ska säga men det är så jävla... wow...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Radio Framåt är en underbar radio som även jag lyssnar på!

      Radera