Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

lördag 16 februari 2013

Min man han kan.

Min man är den finaste pappan jag kan önska mina barn. Hela veckan har han haft föräldraledigt och tiden har VERKLIGEN gått till våra fina kids. Vilken tur att han är en pappa värd titeln!
Själv har jag vart ME-offer i 2 dygn och har inte ens kunnat ta mig ut med dom andra. Ångesten vid dessa tillfällen svider. Att jag sen får dåligt samvete för hur orken tryter även som vän...ja det blir lite tungt då.

Har iaf pysslat lite idag. Åkte med Jonas till ICA.
Har knutit armband till barnen med:-D
I kväll har vi slappat och känt lugnet.
Jag älskar min man. Han är helhet i mitt liv <3

Här har ni mina älskade barns armband. Det var år och åter år sedan jag knöt liknande varianter. Men det är ett energisnålt aktivitetsval...så det funkar med MEn och min kreativa lust.




1 kommentar:

  1. Härligt att höra att ni ändå trots allt har det så fint, jättefina armband, så duktig du är. De tänkte jag göra med pärlor, kanske vi kan göra det tillsammans. Jag finns här, kramar om...<3

    SvaraRadera