Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

söndag 5 oktober 2014

Öroninflammation

Inser att jag får se mig besegrad. Dags att söka vård. Örat har sprängvärkt i åtskilliga dagar nu.
Idag var jag och Zanna och fyndade kläder på klädbytardagen.  Både hon och Pontus fick en hel del fint. Det är roligt att handla billigt...400 för hur mycket som helst.
Det är ganska kul att se hur olika människor värderar sina plagg. Till Pontus fann jag ursnygga jeans för 10:- och till Zanna för 60:-. Billigt vilket som men skillnaden är så stor.
Bägge barnen var nöjda iaf. Det var en välbehövlig fyndrush eftersom båda barnen vuxit så enormt.
Nu fattas termobyxor och Zanna ska ha en vinterjacka till. Har lovat henne Ullared så det får bli där.
Nåväl.
Dags att försöka få lite sömn. Svårt med öronont.
Jonas är hos brorsan och svirar lite.
Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar