Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

onsdag 22 oktober 2014

Onsdag

Jahapp. Lika tom idag. Vad är det om liksom.
Tar illa vid mig kring det mesta och överanalyserar allt.
Gråten sitter i halsen och jag är så jättetrött.
Jag känner mig ensam och svag.
Planen idag är att åka med Pontus till kickboxningen. Det blir dagens överlevnadsaktivitet.
Fick iväg Zannas inbjudningar till hennes pyjamasparty igår. När det är avklarat ska vi planera Ullaredsresan som jag lovat henne. Det är något mest hela tiden.
Jag måste tömma vagnen här hemma med och få iväg den till skrot. Får ta tag i det i helgen.
Inget känns särskilt roligt eller motiverande just nu. Jag måste bryta det.
Nä. Få något i magen innan kickboxning kanske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar