Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

måndag 7 januari 2013

SUCCE!

Japp. Där satt den! Gänget som gör succe. Det är en ära att bara vara en del av detta härliga gäng och hur mycket kroppen än värker idag och kroppen i stort vrålprotesterar så har jag vunnit en stor dos positiv energi att bära i huvudet vid jobbiga tider.
TACK min andra familj nere på Tibro film och Teater. Årets Revy "Helt upp å ner" är något jag är stolt över.

Tack världens finaste make och barn för att ni ger mig tiden och utrymmet att vara del av det som betyder så mycket för MIG som individ så jag kan orka mer med ER som jag älskar mest!



1 kommentar: