Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

fredag 5 augusti 2011

Allt på en och samma gång!

Ja jag brände mig rätt illa härom dagen och febern höll i sig under ett par dygn. I Tisdags så åkte dock mina barn och campade med mormor o morfar nere vid Örlencampingen. Jag sov bort hela onsdagen sen. Klippte mig på senkvällen/förnatten. Pernilla hjälpte mig lite!

Färgade håret med.

I Torsdags var jag nere och hämtade Joanna som skulle hem. Jonas och Samuel badade med barnen och jag hade med mig Sally som njöt av fläktande vindare under husbilen. Hon hade klippt klorna och fick åka med oss.

Väl hemma tog jag några drinkar men sen beslutade jag Jonas och Samuel för att lägga ner alkoholen för kvällen och såg istället The Priest. Filmen var helt ok, men jag föredrar ickefuturistiska filmer, dvs jag fick lite matrixkänsla över den bitvis. I övrigt sevärd.

Idag är bårde Jonas o jag lite ömma i halsen. Men vi har iaf ätit tacos med barnen som vi hämtade hem idag. kikade till kattungarna när vi hämtade barnen!


Pontus och hans första semesterkärlek Julia, samt Zanna och Julias lillebror Linus!


Sally är ute här i vardagsrummet och njuter av sällskapet. Hon ligger och kikar på oss när vi grejar och kommer fram och vill bli klappad ibland, hon gillar att vara utan sin bur!

Nu blir det väl att se klart postkodkampen, natta kidsen och sen se film i sovrummet kanske.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för neger man skymtar i vänstra kanten, fy fasen..... sol"bränd" deluxe

    SvaraRadera
  2. haha ja det är min far...undra om jag är adopterad ;-)

    SvaraRadera