Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

tisdag 24 mars 2015

Vårtrött?

Jag borde vara full i energi men istället har jag smällande huvudvärk och är trött och lite låg.
Trist värre. Men det går väl över det med.

Jonas och jag smet ut idag och åt lunch. Det är vad jag har gjort och orkat med.
Igår klippte jag Liten. Hon uppskattar inte den delen av livet särskilt mycket alls. Men pälsen var bedrövlig nu så det var oundvikligt.

Annars då? Påsk närmar sig och det är ju mysigt.
I helgen behöver vi ta tag i skräphögar som ska till tippen.
Livet knallar på.

Nu är det dags för kvällen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar