Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

måndag 2 mars 2015

Sjukling

Pontus blev sjuk natten till Lördag. Hög feber, hosta och halsont.
Han är fortfarande sjuk så han blir hemma idag.
Han missade klasshandbollen i Lördags och är besviken över detta. Nu får han bli hemma och tycker att det suger.

Vore enormt tacksam för ett break i allt kaos.

Igår for många tankar i huvudet också. Beslutet blev att öppna en dörr till i den rullen av funderingar, en mer konkret dörr och om det skulle bli ett avvisande resultat så slutar jag att försöka hitta fler lösningar just där. Det fpr övergå i acceptans isf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar