Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

torsdag 29 september 2011

The winner takes it all....

...
Jag säger då det, jag var anledningen till ondo, till att konflikter och surrande lögner existerade i den lyckliga bubblan. Men ack ack, nu finns jag inte kvar att skylla på...någon annan får ta smällen och roten, ja den är kvar där den alltid ha varit.

Vinnaren står kvar.

________________________________

Ja det var en parantes det. Jag ska inte bli långrandig då jag åkte på att besöka tandis idag och då hade en fraktur i en tandjävel...en fraktur liksom...det blev till att lappa den och hoppas på att den håller.
Skulle träffat Emma idag men jag mår i vanlig ordning pyton efter tandis så det fick ställas in...jag hatar att ställa in.

Mycket annat bubblar i skallen på mig, det ena mer pinsamt än det andra hahaha, men men så kan det vara....
Nej jag får lägga mig igen, jag mår illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar