Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

måndag 5 mars 2012

Tävla du med hos:

http://trollistrollmorsan.blogspot.com/2012/03/favorit-i-repris.html

Jag vill vinna en liten vardagsuppmuntran jag, så jag tävlar :-)

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade din fina blogg, då jag skulle tävla om hjärtan hos trollmorsan.
    Även om jag inte känner dig, så är du en kämpe. Trots allt som hänt, så kämpar du vidare.
    Bra gjort! Du ska vara stolt över din familj och dina fina barn.
    Ville bara skicka en styrkekram, när jag läste om hur trött du var och hur bra jag tycker att du kämpar på.
    Styrkekramar i massor!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tusen tack, du ska bara veta hur detta inlägg värmde min själ! Tack!

      Radera