Naket, utlämnande, ärligt, öppet

Bloggen du just ska läsa i liknar nog inte många andra bloggar vill jag intala mig. Här är det en blandning av sött, surt, salt och beskt. Vi är fyra i min familj, fyra högst omaka individer som bakat den godaste kaka som finns, med några av de äckligaste ingredienser du kan tänka.
Ledord: ADHD, aspergers syndrom, ODD, ryggfraktur, diskbråck, kotkompressioner, ME, Fibromyalgi, Utmattningssyndrom, Husrenoveringskaos. Men också kärlek, ömhet, omtanke, respekt, mys, närhet, öppenhet, hjälpsamhet, ärlighet, förlåtande, förståelse.

Vi har livsviljan få ens skulle orka tänka på i ett så komplext läge! Och jag är förbannat stolt över min fina familj!

Varmt välkommen ska du känna dig!

onsdag 19 februari 2014

Rensning och resning

Jag gjorde en ny rensning pp Facebook. Jag är i behov av att verkligen välja vilka som är med mig var just nu.

Det var inte i ilska eller osämja jag raderade utan mer för att det är en lista med massa namn och ingen kontakt.
Vissa var där av ren nyfikenhet och andra har spritt skit. Sen finns det nog dom som inte ens märkt att de är raderade.
Jag fick två protester. Ganska rejäla ifrågasättningar. Som om Facebook är det tydligaste tecknet i världen på att man inte har något emot någon.
Så är det inte.

Nåväl. Rensning är gjord.

Resning med :) Har haft en aktiv förmiddag i dag också och är så glad. Snälla högre makter låt mig få fortsätta må så här!

Jag ska ta tillbaka mitt stulna liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar